سفارش ترجمه تخصصی

يکشنبه 16 مهر 1396
15:46
مترجم

۳- تولید محتوای سایت‌های مسافرتی

سفر به دور دنیا با وجود سایت‌های مسافرتی که در حمل و نقل و رزرو محل اقامت کمک می‌کنند،‌ آسان‌تر از همیشه شده‌است. محتوای این سایت‌ها شامل اطلاعات فروش بلیت، توصیف محل اقامت و پیشنهاد سفر است که این توضیح‌ها به زبان محلی شما در سایت قرار گرفته‌است. برای خدمت‌رسانی به مشتری‌ها در سطح بین‌المللی، باید محتوای این سایت‌ها از زبان مبدا به زبان‌های متعددی ترجمه شود. با ترجمه محتوا به زبان‌های مختلف، سایت‌هایی می‌توانند از بازار داخلی فراتر بروند و به جمعیت بیش‌تری خدمت‌رسانی کنند.

به علاوه در مواقعی که مبلغ زیادی پرداخت‌ می‌شود، برای نمونه هنگام خرید بلیت هواپیما، مشتری‌ها معمولاً به نظر کاربرهای انجمن‌های مسافرتی توجه‌ می‌کنند. با وجود این که این نظرها می‌توانند کمک بزرگی برای مسافران باشند، در حال حاضر به‌دلیل محدود بودن ابزارهای ترجمه تخصصی مدیریت، تنها به زبانی که کاربر آن را نوشته‌است، باقی می‌مانند. در نتیجه تعداد مراجعه کننده‌هایی که ممکن است، نظرها را بخوانند و به خریدن سرویس ترغیب شوند، محدود می‌شوند.

ترجمه در مقیاس بزرگ، محتوایی را که کاربرها تولید می‌کنند و همچنین اطلاعات سفرهایی را که در آن‌ها به چند زبان صحبت می‌شود، می‌گیرد و برای مخاطب‌های جهانی ترجمه می‌کند. در آینده‌ نزدیک ترجمه تخصصی مدیریت در مقیاس بزرگ روش کار شما را تغییر خواهد‌ داد.

۴- ترجمه‌ متن فنی محتوای شبکه‌های اجتماعی

در سال‌های اخیر شبکه‌های اجتماعی تأثیر چشم‌‌‌‌‌گیری بر زندگی ما داشته‌اند. گفت‌وگوی افراد در نقاط مختلف جهان که طی چند سال گذشته ابتدا با ابزار‌هایی مانند توییتر و فیسبوک ممکن شد و بعد از آن با وایبر، وات اپ، لاین و تلگرام آسان‌تر شد، برای بسیاری از مردم در ابتدای این دهه غیر قابل باور بود. به علاوه تاسیس یک شرکت جدید با وجود شبکه‌‌‌های اجتماعی آسان‌تر از گذشته شده‌است. با کمک شبکه‌های اجتماعی مانند می‌توانید کارمند با مهارت لازم برای کار خود پیدا‌‌‌ کنید و با سایر افرادی که در حوزه کاری شما فعالیت می‌کنند، تعامل داشته‌باشید و کار خود را بدون پرداخت هزینه ترجمه تخصصی سنگین برای تبلیغات گسترش‌ دهید. برای مثال پست‌های به اشتراک گذاشته شده در فیسبوک و اینستاگرام که صدها هزار بار لایک می‌شوند و مقاله‌هایی که هزاران بار در توییتر ریتوییت می‌شوند، از قدرتمند‌ترین ابزارهای تبلیغات و درآمد‌زایی برای سرمایه‌گذاری بر کارها و افراد هستند.


[ بازدید : 144 ] [ امتیاز : 4 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ترجمه است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]