ترجمه آنلاین فارسی به انگلیسی

يکشنبه 19 فروردين 1397
14:59
مترجم

فرقی ندارد که عاشق داستان های هیجانی باشید یا دنبال یک کمدی خوب بگردید که تا از ته دل بخندید، فیلم‌ دیدن از بهترین راه‌های فرار از دنیای واقعی است. علاوه بر آن فیلم یکی از منابع مکمل برای شیوه‌های آموزشی قدیمی زبان است. فیلم برای تقویت زبان به شما کمک می کند. لحظه لحظه یک فیلم سینمایی می تواند یک کلاس آموزشی باشد که کلمات را در قالب جمله‌های کاربردی به شما می‌آموزد و با فرهنگ زبان هم آشنایتان می‌کند. به علاوه، به خاطر اینکه فیلم را تماشا می کنید، راهی بسیار خوب برای یاد گرفتن زبان دارید.

همچنین شما را با زبان بدن آشنا می‌کند. جذابیت و سرگرمی فیلم هم باعث می‌شود از آموختن لذت ببرید و به این ترتیب بدون خستگی زمان بیشتری را برای یادگیری صرف کنید. پیش از آن که به سراغ فیلم ها بروید، بهتر است بدانید که چگونه می توانید با کمک فیلم زبان انگلیسی خود را تقویت کنید.

در قسمت اول این مطلب، چند فیلم تقویت زبان معرفی کردیم، در این قسمت ترجمه آنلاین هم چند فیلم مفید برای تقویت زبان را با هم مرور می کنیم:

6- فیلم بینوایان برای تقویت زبان انگلیسی

برای شما که زود از فیلم دیدن خسته می شوید. برای کسانی که زیاد حوصله فیلم دیدن ندارند، شاید تماشای یک درام موزیکال جذاب باشد. این فیلم براساس تئاتر موزیکالی با نام بینوایان ساخته شده‌است. تئاتر مذکور هم بر اساس رمان بینوایان ویکتور هوگو طراحی شده‌است. بینوایان در سال 2013 نامزد هشت جایزه اسکار شد. این فیلم نیز جزو فیلم‌های مفید برای آموزش لهجه بریتانیایی است. سرشار از موسیقی است و بیشتر دیالوگ‌های آن به شعر است. اشعاری که در این فیلم استفاده شده اند برای تقویت زبان انگلیسی به شما کمک می کنند. از لینک زیر می توانید این فیلم زبان اصلی را برای تقویت زبان انگلیسی خود دانلود کنید.

7- هوگو فیلمی برای تقویت زبان ترجمه فارسی به انگلیسی

این فیلم اولین تجربه فیلمسازی سه‌بعدی مارتین اسکورسیزی و به طور کلی جزو اولین فیلم‌های سه‌بعدی تاریخ سینما است و در سال 2011 اکران شده‌است. یک درام ماجراجویانه که برگرفته از رمان برایان سلزنیک است. هوگو پسر نوجوانی است که شیفته سینماست و پس از مرگ پدرش مسئول رسیدگی به ساعت یک ایستگاه قطار شده‌است. کنجکاوی‌های هوگو او را به آشنایی با کارگردان بزرگ و فراموش‌شده‌ای می‌رساند. این کارگردان ژرژ ملی‌یس است و داستانی که از او روایت می‌شود براساس زندگی واقعی‌اش است. فیلم هوگو نامزد دریافت 11 جایزه اسکار بوده‌است و 5 جایزه اسکار را دریافت کرده‌است. متن این فیلم ادبی است و برای تقویت زبان انگلیسی و یادگیری کلمات دشوار بسیار مفید است.

- فیلم عطش مبارزه و تاثیر آن بر تقویت زبان انگلیسی

این فیلم در آینده ای نامعلوم رخ می دهد و داستان افرادی را روایت می کند که به دستور حکومت هر ساله باید به مبارزه با یکدیگر بپردازند. از میان این افراد تنها یک نفر زنده باقی می ماند. جایزه این فرد باقی مانده نجات سرزمینش از قطحی و گرسنگی است. در این میان رابطه عاشقانه ای میان دو نفر از مبارزان شکل می گیرد که باعث ایجاد دشواری هایی در مسیر مبارزه می شود. با کمک این فیلم می توانید زبان ترجمه انگلیسی به فارسی خود را تقویت کنید و لهجه آمریکایی خود را بهبود ببخشید.

دورافتاده فیلمی برای تقویت زبان انگلیسی

دورافتاده ماجرای مردی را روایت می کند که بر اثر ترجمه سقوط هواپیمایش چهار سال به تنهایی در یک جزیره دورافتاده زندگی می کند. در این فیلم تلاش های شخصیت اصلی برای زنده ماندن و نجات را مشاهده می کنیم. او نهایتا موفق می شود به کشورش بازگردد اما همه چیز تغییر کرده است. این فیلم برای تقویت زبان و بهبود لهجه آمریکایی مناسب است.

برگرفته از آقای مترجم

[ بازدید : 90 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ترجمه است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]