تقویت مهارت نوشتن زبان انگلیسی

يکشنبه 1 بهمن 1396
12:45
مترجم

کتاب انگلیسی موردعلاقه خود را بردارید و به اولین جمله آن نگاه کنید. اولین جمله کتاب باعث می‌شود شما تصمیم بگیرید ادامه داستان را بخوانید یا آن را کنار بگذارید. پس اولین جمله کتاب محبوبتان را بردارید. سعی کنید همین جمله را به شیوه بهتری بنویسید. سپس همین جمله را به شیوه بدتری بنویسید. اولین جمله را با درنظر گرفتن مخاطب کودک بازنویسی کنید. سپس تصور کنید مخاطب شما فردی از جامعه دانشگاهی است. این گونه می‌توانید دایره واژگان و مهارت نوشتن زبان انگلیسی خود را آزمایش کنید. همچنین با انواع نوشتن آشنا می‌شوید و به اهمیت مخاطب پی می‌برید.

7. نقویت مهارت نوشتن زبان انگلیسی با نوشتن خاطره

درمورد یکی از خاطره‌های خود بنویسید. کاری که دوستش داشتید، ورزش مورد علاقه‌ خود، یک کار هنری یا هر موضوع جذاب دیگری که دوست دارید. نوشته خود را با فعل‌های گذشته آغاز کنید و با فعل‌های آینده به پایان ببرید. نوشتن درمورد خودتان کار آسانی است پس مطلب برای نوشتن کم نمی‌آورید. همچنین می‌آموزید چگونه از خود و تجربه‌هایتان بگویید. در این شیوه استفاده از زمان صحیح فعل‌ها را هم تمرین می‌کنید.

8. تقویت رایتینگ زبان انگلیسی با نوشتن چگونه ها

چگونه» انجام دادن کاری، آموزش قدم به قدم انجام آن است. مثلا چگونه کیک شکلاتی بپزیم؟ یا چگونه مهارت نوشتن خود را تقویت کنیم؟ یک کار ساده مانند بستن بند کفش، چک کردن ایمیل در تلفن همراه یا مرتب کردن یخچال را انتخاب کنید و یک مطلب «چگونه» برای آن بنویسید. توضیحی که ارائه می‌دهید باید قدم به قدم، واضح و ساده باشد. در این تمرین می‌آموزید که اطلاعات خود را طبقه‌بندی کنید. همچنین نوشتن متن آموزشی را تمرین می‌کنید. علاوه بر آن با استفاده از زبان ساده و صریح، استفاده از واژه‌های ساده را تمرین می‌کنید.

در این مطلب چند نکته برای تقویت مهارت نوشتن زبان انگلیسی را با هم مرور کردیم. اما می‌دانید که فقط دانستن این نکته‌ها کافی نیست. باید همواره تمرین کنید و از این نکته‌ها استفاده کنید تا در ذهن شما جای بگیرند و به تقویت مهارت نوشتن شما کمک کند. از دیگر نکته های مهمی که باید بدانید این است که هرچه بیشتر و بهتر بخوانید، بهتر می توانید بنویسید. آقای مترجم بی‌صبرانه مشتاق خواندن نوشته‌های جذاب شما است. نوشته هایی که بر اساس اطلاعات موجود در این مطلب می نویسید، برای ما ارسال کنید. در صورتی که راهکار دیگری برای تقویت مهارت نوشتن خود استفاده کرده اید، با ما در میان بگذارید. امیدواریم با استفاده از نکته های آموزشی این مطلب توانسته باشیم گامی در شروع یادگیری شما برداشته باشیم. پیشرفت شما افتخار ماست.


[ بازدید : 91 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ترجمه است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]