آموزش کارآفرینی

يکشنبه 26 آذر 1396
10:30
مترجم

اگر از آن دسته افرادی هستید که دوست دارید در اوج باشید و همیشه یک گام از رقبای خود جلوتر بردارید، در این کتاب کارآفرینی می‌آموزید که:

مسیر تصمیم‌گیری برای خرید تغییر کرده‌است. ZMOT در واقع بخشی است که به فرآیند کلاسیک سه مرحله‌ای خرید اضافه شده‌است. فرآیند خرید قبلا در سه بخش خلاصه می‌شد؛ انگیزه خرید محصول، خرید و تجربه استفاده از آن. اما امروزه پیش از ایجاد انگیزه، فرد به جست‌وجوی اطلاعات می‌پردازد.
آن‌چه قبلا یک پیام بود، حال یک مکالمه است. امروزه خریداران به سبک و روش خود و در زمان مورد علاقه خود اطلاعات را درباره محصولی که استفاده می‌کنند به دست می‌آورند و به اشتراک می‌گذارند.
تبلیغات دهان به دهان یا تبلیغات شفاهی پرقدرت‌تر از همیشه شده‌است. در حال حاضر برای اولین بار در زندگی بشر، تبلیغات دهان به دهان از طریق رسانه‌های دیجیتالی انجام می‌شود.
هیچ لحظه سرنوشتی کوچک نیست. اگر خریدارن برای خرید خانه یا استفاده از خدمات پزشکی در اینترنت سرچ می‌کنند، هنگام خرید چسب زخم یا خودکار هم همین کار را انجام می‌دهند.
مصرف‌کننده تمایل دارد اطلاعات مورد نیاز خود را به دست آورد، نه اطلاعاتی که به اصرار دیگری برای آموزش کارآفرینی به دست او رسیده‌است.
ارتباطات چند‌وجهی است؛ بازاریاب‌ها، دوستان، غریبه‌ها، سایت‌ها و متخصصان، همه سعی می‌کنند در این بحث رقابت کنند و توجه‌ها را به سمت خود جلب کنند.

[ بازدید : 90 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ترجمه است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]